tekan jangan tak tekan!

Wednesday, April 13, 2011

Happy 27th Anniversary!

Semalam adalah 12 April 2011. Sepatutnya semalam post entry ni, tapi tak larat,sebab demam dan batuk yang tak henti. 12 April 2011 bermakna sudah 27 tahun ibu bapa saya di alam perkahwinan. Satu tempoh yang cukup lama, walaupun macam baru je sekejap hari itu berlalu. Ececeh, macam lah saya ada waktu itu. haha. 

27 Tahun yang mungkin penuh dengan suka duka, pahit manis, hitam putih, namun kasih sayang itu tetap utuh. Dan tahun ini akan menjadi lebih bermakna bila anak perempuan sulong ini bakal melalui fasa yang sama seperti mana ibu bapa ini melaluinya pada 27 tahun yang lalu.*sebak* . Mak saya kahwin masa umur 21 tahun, dan ayah 27 tahun. Setahun lepas tu, Januari 1985, saya pun lahir. Diikuti oleh adik2 pada tahun 1986, 1987, 1988. See, setahun seorang, berderet. nasib baik 4 orang je. Haha. Lepas tu mak saya terus stop. Umur 25 tahun dah lahir kan anak bongsu okeh. Saya ni, umur 26 baru terkinja2 nak kahwin. Tua bangka baru sibuk nak beranak..T_T.

Untuk mak dan ayah, Selamat Ulang Tahun ke 27..Kak Ja sayang mak dan ayah sangat2..:')


1 comment:

Hidayah said...

Saya pun sayang pakcik n makcik
Daripada: Anak angkatmu..
hahahahaha....

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati