tekan jangan tak tekan!

Monday, December 26, 2011

Happy Birthday Hubby!

Assalam..


 Today is 26th December 2011. Hey, it's your birthday baby! Happy 27th birthday darling. Akhirnya suami saya betul2 berusia 27 tahun. Nasib lah lahir akhir tahun. Tahun depan konon2 nya dah 28, hakikatnya baru 27 tahun. hehe. Kalau ikut tahun, suami tua setahun dari saya. Tapi ikut hari, sebenarnya kami cuma berbeza 16 hari sahaja! Dia lahir 26 Dec 1984, manakala saya lahir pada 11 jan 1985. Sebaya rupanya kan. Tu pun dia lahir tak cukup bulan tau, 7 bulan. Kalau cukup bulan sah2 lagi muda dari saya kot. hahaha. Tahun ni first time lah sambut birthday dengan menyandang gelaran suami. Tapi dah sambut awal2 dengan famili saya 2 hari lepas. Sebab mak kena outstation semalam. Awww, busy gitu mak saya. Memandangkan menantu kesayangan ni nak juga sambut birthday dengan mak mentua, so kami buat2 makan2 kecil kat rumah. Tak sambut lebih2 pun sebab tak cukup korum. Hadiah pun tak terbeli lagi. Kesian laki i ni. T________T.


  
To my darling husband, Happy Birthday. Maafkan isterimu ini sayang kerana tiada majlis istimewa, tiada hadiah best, tiada kek yang sedap2 untuk meraikan kamu. Namun harus saja kamu tahu yang setiap hembusan nafasku, setiap degupan jantungku, aku titipkan doa yang berpanjangan buat mu. Semoga panjang umur, semoga dimurahkan rezeki, semoga dipermudahkan segala urusan, semoga dilepaskan dari segala kesusahan, semoga menjadi ketua keluarga yang terbaik dan beriman. Amin. i love u.

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati