tekan jangan tak tekan!

Saturday, October 27, 2012

Welcome to the World..Faathimah Safiyyah Amani

Assalam..

Alhamdulillah..alhamdulillah..Alhamdulillah. Dengan izin Allah, saya telah selamat melahirkan anakanda tersayang yang 38 minggu dalam kandungan pada 12 Oktober 2012, berat 3.45 kg, masa 2.45 pagi. A beautiful baby girl! Exactly pada tarikh dan masa yang saya inginkan. Tapi tak ada rezeki nak bersalin normal, terpaksa juga c-zer. Sedikit terkilan di situ, tapi perancangan Allah itu adalah yang terbaik. Syukur anak dan ibu selamat. Nanti saya kongsikan kisah kelahiran budak debab tu. hehe.

Let me introducing our little Caliph..







FAATHIMAH SAFIYYAH AMANI BINTI MOHD FAUZI




Masa first time tengok baby, terkejut yang amat. Sebijik sejibun macam arwah moyang baby, Arwah Fatimah, nenek saya yang meninggal November tahun lepas. SubhanaAllah. Sudah lah memang saya namakan anak dengan nama arwah nenek, sekali rupa pun sebijik macam nenek. Haha. Tak ada sikit pun macam daddy dia. Rambut MashaAllah, lebat giler. Yang ni macam daddy. haha. Tapi hidung macam mummy, tak mancung macam daddy.kihkihkih.

Latest picture after 2 weeks.


4 comments:

achik su ann said...

Laaa..ingatkan entry yg panjang.beria i bc u...hi FSA...tdo je kamoooo...

diyadelicia said...

Nak lagi nak lagi

Izafiza said...

heee..comelnye..nak cubit2 pipi dier =)

dalila said...

tahniah sis..dh bsr agaknye baby kan..dh 2thnlbh dh ni..sy google cari pengalaman bersalin..jumpe blog sis ni..sy follow cni..seronok plak bace ;)))

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati