tekan jangan tak tekan!

Friday, February 4, 2011

I dapat Header Free!! OooYeahhh!!


Yeayyyyy!! Kesukaan sampai terloncat2 katak sebab dapat header free katak comel! hehehe. Thanks a lot to Kak Bunga yang sungguh baik hati bagi freebies berupa header free. Bertuah sungguh sebab berjaya menjadi 10 orang pertama yang menggedik meminta header free ni dari Kak Bunga a.k.a mamaAdam. Bukan setakat header free, malah diubahsuai mengikut kehendak sendiri secara free juga. Sungguh lah baik kakak Bunga ni..:D Santekkk tak header baru saya? Katak comel lagi tu. Mula2 tu nak header no. 4, tapi bila tengok si katak comel ni, rasa berkenan lah pulak.

So sempena ada header baru, background pun tukar juga. hehe. Baru nampak macam kanak2 rebena, sesuai dengan jiwa orang tua yang tak berapa matang ni. kahkahkah!

P/s: Selamat Pengantin Baru untuk kawan saya Asiah binti Ahmad. Semoga kekal bahagia ke akhir hayat. Amin.

4 comments:

mama rifQy said...

mieyzaaaaaaaaaaaa!! jelessss !sungguh comel header ituuuuuu!!!

** besday Iqy xjadi esok! sbb ade kematian!!

izaFiza said...

wah lawa..i pon tetiba rasa muda rebina jer masuk page u..hehe..

mieyza said...

Pijah: kitakan masih muda belia..wuwuwuuwuwu..

Kak Na: Takziah atas kematian sepupu kak na.

Cik Puan Bunga said...

Hahahahaha! Sama - sama! (:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati