tekan jangan tak tekan!

Wednesday, January 11, 2012

Today i'm turn to 27!!

 Assalam..



11 Januari datang lagi. Beerti, meningkat lagi setahun umur. Uwaaaaa! Makin berusia. Ni yang tak sedap dengar kan. hahaha. Dasar tak sedar diri betul. hahaha.Tahun2 sebelum ni, kalau tiba je 11 Januari, memang saya selalu rasa tak best bila mengenangkan umur yang bertambah. Mesti resah gelisah. Sebelum tidur tu mesti rasa tak keruan. Hahaha. Pelik tapi that's true. Itu lah yang saya rasa setiap tahun. But this year, rasa resah gelisah langsung tak ada. Tak rasa apa pun! Hehehe. Mungkin sejak dah bersuami ni, ketenangan hati tu lebih dirasa, kurniaan tuhan. huhuhu. Makanya, terus tak fikir dah hal2 usia ni. Well, it's just a number, rite. 

Alhamdulillah, Allah bagi peluang untuk saya menikmati hidup selama 27 tahun ni. Pahit, manis, bahagia, duka. Semua dah saya rasa. Terlalu banyak nikmat dan rahmat yang tuhan dah beri selama ini. Syukur. 27 tahun, maknanya sudah di fasa2 terakhir 20an. Dah menghampiri 30an. Ok ini memang aku gelisah. kahkahkah. Dah nak masuk 30 weiii. Sangat lah tak percaya. Macam baru je lagi lepas sekolah. Baru je lagi masuk Universiti. Sekarang dah nak masuk 30, lagi sepuluh tahun, 40. Owhhh?

Thanks a lot to all friends, family and students for the beautiful wishes. Sangat2 saya hargai. Lenguh tangan reply satu2 tapi memang saya nak sangat ucap thanks pada setiap yang ucapan. Love you all so much! And of course lah to my darling husband, first time ni sambut birthday as a wife, thanks a lot dear! Hadiah dari suami? Biarlah rahsia. kehkehkeh.


No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati