tekan jangan tak tekan!

Sunday, January 3, 2010

Jiwa ku Kacau

kepada yang berkenaan,

saya tujukan entri ini khas untuk kamu, manusia yang pernah berjanji setia sehidup semati dengan saya, yang tidak pernah gagal mengucap kata cinta kepada saya, yang selalu di sisi saya di saat saya menghadapi hari-hari suram saya, yang selalu memuji saya cantik walaupun jelas lagi terang saya perempuan paling tak cantik yang mungkin pernah kamu lihat, yang tidak pernah peduli betapa buruknya perangai saya, yang tidak pernah malu untuk betulkan tudung saya yang senget ke tepi...saya tak peduli kamu baca blog ini atau tidak, tapi saya mahu bertanya:

kenapa sikap kamu hari ini sangat sengal???kenapa kamu tegar tidak pedulikan saya selama 18 jam*start 11 pm 2 jan - 5 pm 3 jan* kenapa????kenapa?? tidak terfikirkah kat kepala otak kamu yang kadang bergeliga dan kadang macam wayar putus tu, betapa risaunya saya tentang kamu??? tahukah kamu saya macam orang mereng mendail nombor kamu, tapi setia dijawap perempuan mat salleh tu???*this is celcom mailbox bla bla bla* ..Owhhh...saya sangat-sangat kecewa dengan kamu pada hari ini..Dan sejam tadi kamu mulai insaf dan menelefon saya dan dengan muka tak malu sesuka hati memohon ampun dan maaf...alasan kamu tidak memperdulikan saya kerana tertekan dengan parasit-parasit di sekeliling kamu yang tak pernah lelah berusaha menyuntik racun antara kita, tidak akan sesekali saya terima dengan mudah..

hey man..kamu sudah 2 tahun dengan saya...dan kamu tahu setiap gurisan yang kamu dah calarkan kat hati saya tak akan semudah itu saya maafkan..ya..memang saya sayangkan kamu, sebanyak mana kamu sayangkan saya..tapi jangan ingat saya senang-senang diperkotak-katikkan*betul ke tang kotak-kotak tu???* ...dari dulu lagi saya sudah bagi amaran, jangan sesekali layan saya macam s****h...jangan sesekali abaikan saya tak kira betapa tertekannya kamu... jangan buat saya bertukar menjadi sesuatu yang kamu sangat tak suka.....

dan saya cukup yakin yang kamu dah tahu apa natijah nya dari perbuatan kamu yang benar-benar buat saya nak memaki-hamun 16 bakul ni...seperti biasa, setiap kesakitan yang kamu beri, saya akan balas 2X ganda...dan terimalah apa yang akan saya buat ni....kamu akan mendapat jawapan yang sama dari perempuan mat salleh *this is celcom mailbox bla bla bla*yang saya dengar semasa cuba menelefon kamu selama 18 jam tadi, setiap kali kamu mendail nombor saya...dan kali ini, saya akan biar perempuan itu menjawap panggilan kamu selama 36 jam berikutnya....

nikmatilah setiap kekacauan jiwa yang pernah kamu bagi kepada saya...what u give, u get back...

ikhlas dari insan yang mencintaimu dengan penuh rasa kejam,
Mieyza Roslan

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati