tekan jangan tak tekan!

Tuesday, April 27, 2010

MALAS is a friend.

Blog saya dah bersawang. Penuh habuk kerana sudah lama tak ber-update. Sudah tiba masa untuk clean up this blog. huhu. Saya dalam mood malas. Malas ini telah dimangkin oleh kepenatan otak dan fizikal. Penat dengan urusan kerja. Macam biasa, ada sesetengah waktu saya berada dalam kondisi malas yang teramat. serius malas. Bapak segala malas. sampai blog tidak terusik, tidak tersentuh. Walau banyak sangat story mory yang ingin dikongsi. kongsi dengan siapa wey. ada ke yang baca blog kau? Ok. kongsi dengan diri sendiri saja..:D

Secara kasarnya, banyak yang sudah saya lalui few weeks back. ada beberapa program yang telah disertai. Tapi tak ada daya upaya nak memper-blog-kan semua cerita tu. Macam yang saya bilang, saya dalam kondisi yang malas teramat. Buka saja blog, langsung tak ada perasaan nak postkan entri baru. Rasa sangat teruk. haha:D. Sepanjang minggu lepas, banyak perkara menarik yang berlaku sebenarnya. Ada program "Dalam Hati Ada Taman", Sesi Kelas Dekorasi Fondant Cupcakes, Lawatan ke Ladang Kambing Kak Dira, dan yang terbaru Kempen Derma Darah sesi ke-7.

Dan program-program yang dah siap tersusun , sedang menunggu untuk dijalankan sangat mengujakan. sangat padat wey aktiviti di bulan Mei. aktiviti bulan April ni pun dah rasa cukup padat. cukup penat. Bulan depan lagi berganda-ganda. huh. Mahu tarik nafas panjang-panjang. Kena kumpul tenaga cukup-cukup. Eh, macam mahu berperang pulak saya ni. haha:D

Oleh hal yang demikian, wajar lah saya mengupdate segala macam aktiviti yang telah saya lalui sebab nanti lagi banyak benda yang saya mahu postkan. Sayakan ada penyakit nyanyuk-nyanyuk manja, entri-entri pasal segala benda alah ini sangat membantu dalam proses recall-back-my-sweet-memories. ahaks.gilak aku.

Owh. saya masih menunggu si MALAS ini pergi jauh dari diri saya. Enak-enak saja dia mendampingi saya. Showh Showh pergi kau dari sini. Bila saja dia pergi, akan saya post-kan semua kisah-kisah best saya. Best ke. hahaha:D

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati