tekan jangan tak tekan!

Friday, November 25, 2011

Khas untuk Kak Bunga : Mega Giveaway - Meh la kritik kalau berani!

Assalam.


Salam jumaat yang mulia. Kat sini adalah hujan sepanjang hari. sedap owhh tidur! hehe. ehh, ini bukan mahu cerita tentang hujan yang tak tahu bila mau berenti ni. Ini pasal giveaway oleh Cik Puan Bunga. Hadiah dia lumayan gila gila gila. hehehe. Tapi macam biasalah, dasar manusia tak bernasib baik ni, kalau join contest begini memang selalu tak menang. Haha. Jadi join saja sebagai penghargaan untuk CPB yang baik hati itu. Kembang tak kak i puji u? Teehheeee. 

Meh kak i nak kritik your blog. Tak ada lah nak kritik apa pun, sebab saya memang super suka kat blog CPB! Hari pertama jumpa terus jatuh cinta okeh. Cinta pandang pertama. Sebab blog itu adalah super awesome, super cute, super cantik! Serious jatuh cinta, bukan sekadar nak kipas2 ek. Kak Bunga ni memang kreatif, sebab tu i suka u lebih. haha. Then lepas tu bila baca entry2 lama kak CPB, terus tersentap. Pasal apa? Sebab ada sebahagian kisah hidup CPB tu persis jalan cerita saya. Hoh! Terkejut tak? Bukan semua lah, ada lah sebahagian kecil je. Tapi cukup beri saya inspirasi. Ceewahh. Terus rasa bersemangat sebab fikir bukan saya seorang saja kat dunia ni tuhan uji macam tu. Kak, u memang sumber inspirasi lah! So, tak manis lah untuk saya mengkritik sebab setiap orang ada cara masing2 kan. Lagi pun tak ada apa pun untuk dikritik. Meh kak saya tukar giveaway ni jadi 'Meh la Puji kalau Suka!". tteeehhhhee.

Dan yang Terpaling saya suka, kak CPB ni sangat murah hati dan sangat baik hati. Ecehh, puji lagi ni. haha. Cer tengok saya punya header blog yang comel tertarik kat atas tu, Si katak comel menawan tu. Tu adalah pemberian dari CPB! Secara percuma okeh! Cantik tak? Cantik tak? hehe. Harus lah saya sayang kak CPB secara berlebihan dan melimpah ruah sebab bagi saya header free. Comel pulak tu sampai tak rasa nak tukar header sampai bila2. Biarpun nampak macam blog remaja perempuan 17 tahun yang baru nak ambil SPM, tetap ku tak peduli. Hakikatnya, tuan empunya blog dah tua bangka. kahkahkah. Caiisss. 

Berkenaan entri yang paling saya suka, erkkk, banyak sebenarnya. Kenapa minta satu je? Adalah terlalu banyak kak oii. Tak mampu ku senaraikan. To be short, segala mala entry berkenaan Adam Irfan Xaharis, saya suka! Entri berkenaan hal2 yang itu pun saya suka! u know it kak. Suka bukan sebab suka tengok orang pecah belah ke apa, cuma suka kak CPB dengan sempoinya mampu bertahan dengan segala macam bentuk dugaan untuk bahagia dengan suami dan anak tercinta. Haruslah ku transfer-kan semangat waja itu ke sini. hehe. Harap2 nya kakak bunga kita ni akan terus menerus berblog. Kalau tidak, hilang lah sumber inspirasi saya. ecececceh!

Sini saya tag dua member, Kak Naa MamaIqy dan IzaFizah. Sila lah anda berdua men-join-kan diri. Ada rezeki, kita juga yang beruntung. Cehh, cakap tak serupa bikin gitu kau. haha. Iya lah, rezeki di tangan tuhan. hehe. Memandangkan giveaway ni suruh kritik, tapi engkau tiba2 memuji - muji secara maksima, memang awal2 lagi lah kot di tolak. Nevermind kak, i tak kisah. Yang penting saya suka berkawan dengan kak CPB yang baik hati. Chayyyok kak CPB. ^________^

1 comment:

Cik Puan Bunga said...

Alaaaaaaaaa sweetnya kritik! HEHEHEHE!

Thanks dear! ^___^

Kita berkongsi mana yang baik, yg jahat jangan ikut tau! HEHE!

Terima kasih sudi baca blog akak dan sudi join mega giveaway ni! ^___^

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati