tekan jangan tak tekan!

Tuesday, November 1, 2011

Hai November!

Assalam.

1 November 2011 bermula dengan pagi yang nyaman, dengan hujan renyai2. Sampai ke tengahari ni pun, masih renyai2. Kata musim tengkujuh, harus lah kot hujan dari pagi membawa ke pagi esoknya non-stop kan. hehe. Hari ini sudah masuk November. I always love November. Tadi gatal2 tangan intai2 balik entry2 lama di November 2010, saya tersenyum sendiri. Sebabnya kat situ pun saya mention how i love November. November bulan cinta saya. November birthday ayahanda tecinta. So, i always looking forward to November. hehhehe.

11 November ni, genap lah 4 tahun saya dan suami berteman tapi mesra. Hehe. Segan pulak nak tulis bercinta. haha. Bila di kenang2, lama dah rupanya duk gaduh baik gaduh baik. Kalau tahun lepas kami celebrated dengan ber-photoshoot bagai, tahun ni idea adalah kosong. hehe. Photoshoot tahun lepas tu kami anggap sebagai pre-wed photoshoot, even masa tu tak terlintas pun akan selamat bernikah tahun ni. Memandangkan hari2 dah duk mengadap suami tercinta ni, jadi mood nak celebrate tu macam kurang sikit. Lagi pulak dah kahwin kan, celebrate anniversary lah pula nanti. hehe. Owhh, terfikir pula, masa duk bergambar sakan tahun lepas, elok pulak cuaca. Tak hujan pun. Kalau tengok tahun ni, akhir bulan 10 pun dah start hujan tak berhenti ni. So tahun ni kita celebrate kat rumah sudah lah ye sayang. huhu.



16 November pula birthday ayahanda. Satu yang menarik, entry pasal birthday ayah last year adalah entry ke 100 saya. Dan tahun ni macam ada can je akan jadi entry ke 200. hehehhehe. Pasal birthday ayah ni pun masih xfikir apa2. Memandangkan poket sudah pun mengempis walau pun baru dapat gaji, harus lah ligat otak memikirkan alternatifnya. T____T.

Tahun ni moga2 November memberi kenangan manis, sebab tahun lepas selain yang di atas tu, saya banyak menangis. Menangis di musim tengkujuh. hahaha. Emosi sangat terganggu waktu tu. So tahun ni biar lah yang manis-manis saja. Eceehhh, nak yang manis saja kau ni. hehe. Owhh, 2 bulan lagi nak menjengah ke tahun 2011. Gullppp, cepatnya. Azam, bagaimana??

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati