tekan jangan tak tekan!

Saturday, May 22, 2010

JUMAAT NAN INDAH







Gambar-gambar diatas menggambarkan keceriaan dan kegembiraan kerana berada di office pada hari Jumaat. Nikmatilah keceriaan saya.

Hari ini hari jumaat. Hari jumaat adalah satu-satunya hari saya tidak bekerja. tapi tiba-tiba saya di office pada hari ini. ishh..tiba-tiba? sepertinya saya berada di pejabat tanpa sedarkah? owhh tentu la saya masih sedar. Hari ini harus lah saya dan semua orang berada dipejabat. Kan students tengah final exam. Tapi macam pelik kan buat aktiviti bekerja dan ber-exam di hari Jumaat di Terengganu. Tak apa lah, yang penting cuti ini diganti dengan Hari Ahad ni. See, double pelik. Jumaat kerja, ahad cuti. okey semua, kami semua bukan lagi warga Terengganu. haha:D. Rileks la. Sehari je pun perbuatan pelik ini berlangsung. Lepas exam semua kembali normal. Typical Terengganu's worker.

Tadi saya tengok timetable semester baru. Kena ajar subjek baru, Mikrobiologi II. erkkk..Sedikit kedebaran. Mikrob tu, bukan calang-calang. Saya yang bongek ini kena ajar mikrob. Apakah yang akan berlaku di sem hadapan. kita tunggu.......

Owhh, ada beberapa beberapa?? entri baru yang bakal saya post kan. Seperti yang saya bagitau dientri lepas, saya dilanda kemalasan. Malas gile okeh. Mood terbang melayang disaat mahu meng-post entri baru. Sudahnya tak ber-update ini blog busukk. Tapi memandangkan saya ke office semata-mata untuk beronggeng hari ini, walaupun kije ada, walaupun macam banyak benda je kena selesaikan saya pun merajinkan diri lah. owhh, rajin nye kamu. Walaupun saya rasa tiada pun yang baca blog saya, tapi tetap ada suara-suara sumbang yang minta saya update blog. haha:D

okey. kepada yang berkenaan. nantikan entri baru dari saya. tiba-tiba terperasan jadi blogger fofular..:D






No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati