tekan jangan tak tekan!

Monday, May 31, 2010

..

Saya perlukan kekuatan. jiwa saya sudah kosong. I got major headache. i feel empty inside. saya penat. saya penat menangis. Lelah mencari jalan keluar.

saya ingat saya kuat. saya ingat saya tabah. tapi rupanya tidak. terlalu rapuh rupanya jiwa saya. Saya pujuk hati untuk menerima ketentuan ini. Saya usaha untuk menahan sebak,agar tiada lagi air mata yang mengalir. Tapi hampa. Biar sekuat mana saya memujuk hati, ia tetap berkecamuk. biar sekuat mana saya menahan sebak, hingga sesak dada, namun air mata tetap setia jatuh jua.

Sampai bila begini? Berat sungguh dugaan.

Namun yakin lah mieyza, setiap yang berlaku pasti ada sebab. Pasti ada hikmah. Akan ada jawapan pasti disebalik semua kepayahan ini.

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati