tekan jangan tak tekan!

Monday, March 28, 2011

Cousin's wedding

Last saturday, saya ke Dungun untuk majlis sambut menantu sepupu saya. Saya tak berkesempatan untuk ke majlis persandingan dia kat Melaka 12 March lepas sebab masa tu students tengah final exam, dan masa tu juga lah saya diserang chicken pox. Haha. Mana boleh lupa tu. So untuk majlis sambut menantu ni, harus lah saya pergi. Sepupu saya adalah si pengantin lelaki. Kami membesar bersama sebab dia hanya tua setahun dari saya. Even dia adik beradik di Dungun dan kami adik beradik di Kuala Terengganu, tiap2 cuti sekolah pasti datang rumah kami. Itu cerita dulu2 lah, zaman kanak2 rebina. Sekarang dah jadi laki orang pun..hehe..


 masa ni sungguh langkah kanan sebab dapat jadi pengganti mak pengantin yang sibuk layan tetamu, makan kat meja pengantin. Huhu. Dapat makan udang saiz double XXL. Sedap! Habis semua sepupu sepapat jeles terliur tengok saya dapat makan. muahahaha. Lepas je pengantin masuk ke dalam rumah, terus budak2 tu serbu meja cari udang besar. Apa punya buruk perangai..hahaha.

 
ini lah pengantinnya. Selamat Pengantin baru untuk Along dan Isteri. Majlis sambut menantu je, so tak adalah grand sangat. Buat biasa2 saja. Tapi quite nice lah, simple and yet meriah.

Owhh tak dilupa, haruslah ditempek gediks tuan empunya blog yang baru pulih dari chicken pox. Kalau anda terer, cer cari parut2 chicken pox kat muka gediks i ni..muahahahahaha!

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati