tekan jangan tak tekan!

Saturday, March 26, 2011

Senyum...

2 Hari lepas saya berjalan-jalan blog. Singgah dari satu blog ke satu blog. Tapi biasa lah orang malas macam saya ni mana lah rajin nak tinggal jejak ke hai2 ke hoi2 ke. T_T. Walau pun malas tahap gaban, tapi sangat rajin dan gigih menerjah ke blog2 B2B. Erkk, bukan Body2Body ye. Kontroversi betul kalau sebut B2B ni, nak2 selalu keluar kat Harian Metro yang pempuan2 asing kena cekup sebab buat urutan B2B ni..eeeuuuwwww. B2B kat sini adalah Bride2Be. Lewat kebelakangan ini suka berjalan2 di sana, menerjah persiapan orang nak kahwin. *ehheeem*. Seronok tengok kekreatifan sesetengah dari mereka yang DIY sendiri barang2 doorgift, baju, veil, dan macam2 lah. Haii, kalu mak, mak tak sanggup. harharhar! Then ada yang tarikh kahwin lagi setahun, tapi sekarang dah gigih buat persiapan. Kagum kagum. Haku nan hado! Tengok tarikh cam kecut habis pankrease tapi apa pun tak buat lagi..T__T

Berbalik pada kisah Blog Walk tadi, saya terrrjumpa satu blog ex-B2B yang buat saya tersenyum tersengih2. Si empunya blog dah selamat jadi isteri orang. Yang menariknya pada saya adalah kat sini..Jeng jeng jeng.


































OOwhh..suka tengok signage ni..Sila lah kagum dengan Puan Meeya ini.

nampak tak? nampak tak? Nama dia dan saya lebih kurang sama, cuma dia ada H kat belakang. And surprisingly, nama suami dia punnn sama dengan saya punya *ehemm ehemm*, Mohd Fauzi. Hahahaha. Suke benor haku ni..Ini ada lah blog Meeya, ex-B2B yang sangat cantik dan ya ampun, amat kreatif! Banyak dia punya DIY yang saya kagum nak mati. Bantal tempat dulang hantaran pun dia DIY, doorgift tag, wedding signage yang gambar kat atas pun dia DIY. Memang jadi sumber inspirasi lah. Boleh lah ye saya ambil sikit idea2 ye Meeya..Ehehehehehe.

Dah. Bye.

1 comment:

Unknown said...

wahh..harus kerja kuat nieeeeeeee

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati