tekan jangan tak tekan!

Wednesday, April 9, 2014

SHAKLEE dan SAYA!

Assalam..

Seperti yang dijanjikan, nak kongsi cerita pasal Shaklee dan saya. hehe. Yes, saya adalah pengguna tegar SHAKLEE, so ini adalah testimoni dari saya sendiri. Alhamdulillah, SHAKLEE adalah supliment terbaik untuk saya setakat ini. Sepanjang mengandungkan Amani, memang saya guna produk shaklee. Set mengandung Shaklee. Ingat lagi masa awal2 pregnant, tak berani nak beli yang satu set tu sebab takut tak termakan. Lagipun, dah ambil pramilet untuk bekalan asid folic. So beli yang trial punya, untuk sebulan. Lepas tu, nahh. Terus order yang full set gitu. huhu. 

Alhamdulillah, sepanjang mengandung bila check up, tak pernah kena tegur dengan nurse sebab HB rendah ke apa. Hb alhamdulillah sentiasa tip top, 12 ke atas. Mungkin sebab pengambilan vitamin B complex secara konsisten. Jangan tak tahu, Vitamin b complex Shaklee mengandungi asid folic yang secukupnya untuk ibu hamil. Dan syukur juga, sepanjang hamil, memang tak pernah sekali pun sembelit dan kejang kaki. Orang terengganu panggil 'settok karung'. haha. Dulu2 masa zaman sekolah, selalu kena. Sakit oii! Orang kata, wanita hamil lagi lah kerap kena. alhamdulillah, diizinkan Allah untuk sihat dan kekal cergas sepanjang hamil. Berkat pengambilan OSTEOMATRIX! Owh, saya tak pernah makan segala vitamin dan ubat yang dibekalkan klinik tau. Sebutir pun tak pernah.

Pengambilan set lengkap kehamilan SHAKLEE juga menolong saya melalui post natal dengan cergas. Tak ada masalah letih2 dan penat waktu berpantang. Malah saya ditegur berkali2 sebab tak macam orang baru lepas pantang. Aktif semacam. Nak2 lagi, 3 hari lepas dilahirkan, Amani warded due to jaundice. Hari2 kot saya berulang alik ke hospital 2 kali sehari sebab nak jenguk baby. Dah la beranak Czer. Memang sangat mencabar, tapi Alhamdulillah Allah bagi sedikit kekuatan untuk bergerak ke sana sini. Susu juga syukur meriah semasa dalam pantang. Hasil pengambilan ALFALFA SHAKLEE. Walaupun Amani tak mahu menyusu badan, hasil pam sangat mengujakan. Cakap pasal breastfeed, memang sensitif sikit. Bukan rezeki saya untuk menyusukan anak seperti yang saya mahukan. Tapi syukur Alhamdulillah, Allah tetap bagi saya peluang untuk mengenyangkan anak sendiri dengan susu badan, walaupun cuma untuk tempoh 3 bulan. Gigih tahu mak ni mengepam susu nak bagi anak minum. huhu.



So, itu testimoni saya berkenaan set kehamilan dan berpantang SHAKLEE. First hand experience ni. huhu. Tiada tipu2, tiada tambah2 cerita. Alhamdulillah, dengan cara inilah saya jatuh hati dengan SHAKLEE. Cuba, alami kehebatannya, dan kongsi dengan semua! Jadi apa kata ibu2 mengandung sekalian cuba berdampingan dengan suplimen SHAKLEE. InsyaAllah puas hati! Lepas tu, apa lagi, sebarkan kebaikannya.

 Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut, free consultation, dan order!

Hamiza bt Roslan (ID 1124488)
fb: Mieyza roslan
Sms: 019-9989052

psstt.. Harga ahli untuk ahli sahaja ye. Selain ahli, harga pasaran. Nak harga ahli, kena jadi ahli. Jom join, tak rugi sikit pun oii!

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati