tekan jangan tak tekan!

Friday, December 31, 2010

Aktiviti Beronggeng Sesi Penutup Tahun 2010 ke Mesra Mall.

Haha. Gila panjang punya title. Semalam, 30 hb Disember 2010, dengan hati yang suka2 hati, cuti terakhir untuk 2010 telah diambil untuk acara beronggeng secara berjemaah. huhu. Entah ada ke tidak lagi cuti sebenarnya, saya pun tak pasti. Hentam saja lah labu, yang penting dapat cuti. hehe. Plan asalnya, saya, Kak Yana dan Ziana mahu ke KB ber-shopping2. Nak habiskan bonus gamaknya. ececececeh. Tapi pagi2 buta dapat SMS dari kak Yana, tak jadi sebab dia kena ke Setiu. Alamak, cancel la pulak. Saya pun sambung lah tidur. Tak apa lah, badan pun tak berapa nak sihat. Dah macam demam. Tiba2 Ziana SMS tanya nak On ke tak nak. Saya pun cakap ON je lah, cuma tukar destinasi ke Mesra Mall. Jadinya berdating berdua saja sama dia. Yang penting boleh tengok movie. gegegegege!


Bertolak pukul 11, sampai sana dah pukul 1. Terus beli tiket wayang. Punya lah teringin nak tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah, alih2 sampai dah habis tayangan sebab start pukul 10 pagi. Haiih, sangat kecewa. Last2 tengok cerita JANIN saja. Hambik kau, tengok cerita seram you..Seram ke? Tak ada lah seram sangat pun. So-so saja, tapi berbaloi juga kot untuk di tonton. Cuma tak faham kenapa tajuk dia JANIN. Sebab yang jadi hantu tu budak yang dah besar. ermm. Entah lah.


Tapi yang bestnya kat Mesra Mall ni sebab ada BIG APPLE. Saya sangggaatt suka sebab kat Kuala Terengganu tak ada pun.T__T. Makanya harus di beli. hehehe. Tapi tak shopping sangat pun kat sini. Ye lah, apa yang ada kat sini. Tak tahu nak beli apa. Pusing2, dalam pukul 4.45 petang kami bertolak pulang. Yang kelakar, on the way pulang, dua2 dah diserang demam. Sharifah Norziana menjuarai acara bersin tanpa henti dalam kereta. Muahahaha. Sampai Kelulut, lapar dan sejuk, terus berhenti makan kat satu restauran. Makan Tomyam yang pedas overdose, tapi sedap.


Sampai rumah, terus mahu pengsan sebab hidung dah mula berair dan badan dah panas-panas. Apa lagi, terus telan Panadol 2 biji. Hehe. Percutian yang mendemamkan. Demam tengok cerita hantu kah??gegegege!

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati