tekan jangan tak tekan!

Wednesday, December 1, 2010

T_______T

Am i suffering rite now? Entah. Yang pasti rasa dah di luar kebiasaan. Macam kegembiraan yang di harap tak kunjung2 juga. Baru nak senyum happy huhahuha, tiba2 mood seronok hilang melayang. Ada je yang tak kena. Haiih..Ini kah hidup? seksa dowhh. Sampai nak buat kerja pun rasa dah tak best. Langsung tak ada mood nak sentuh kerja yang bertimbun2. Soalan midsem tak buat lagi. semua benda pun tak buat lagi. TENSION!!

Tapi pada apakah harus saya sandarkan semua keresahan ini? Pelik bukan. Tak tahu di mana puncanya. Atau mungkin juga tak ingin tahu sebenarnya. Asal malam je rasa nak menangis. Pedih dada. T_________T

Sekejap rasa kuat. Sekejap rasa lembek longlai. Sekejap dah yakin pasti. Sekejap rasa keliru dan tak pasti. Walla! Bercampur baur. Setiap langkah yang di ambil bagaikan memberi lebih banyak soalan berbanding jawapan. Tak telus. Takut. Keliru. Apa saja, just name it. 

Kata2 semangat dan penuh rangsangan bagaikan tak lagi berupaya memberi sentuhan di hati. Ucapkan lah apa saja, hati bagaikan beku. Cuma satu yang belum penah sekali pun terhenti; doa pada yang SATU, agar apa pun rasa yang di beri, mohon kuatkan lah hambaMu ini. Moga apa pun ujian yang di kirim, bahagia itu biarlah milik hakiki hambaMu ini.

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati