tekan jangan tak tekan!

Friday, December 24, 2010

Annual Dinner 2010

Sudah hampir seminggu berlalu. Jadi ini kiranya kisah yang sudah basi masyammm. Basi pun basi lah, tak kira, mahu post jugak.:D

Sambungan dari entri ini, lepas dah penat2 pusing IKEA, kami pun pulang. Golek-golek jap, then terus bersiap mekap2 untuk dinner. Pukul 6 petang terus ke PWTC. Tunggu rombongan Cik Kiah dengan bas, then terus masuk register. Sampai kat dalam, haku terkezut monkey. Mak aihhh, bergemerlapan sungguh outfit manusia2 yang nak ber-dinner ni. Bayanglah, semua staff seMalaysia berkumpul setempat. Ramai yang amat, di tambah pulak percikan cahaya glamour bling2 baju masing2. Terus i yang besar gabak ni tenggelam. Dah lah baju tak de bling2, terus malap. Kahkahkah. Ahh, lantak. Yang penting ku enjoy.:D.
Lepas register, masuk lah kat dewan tu. Apa entah namanya, lupa. Dewan yang sama masa saya Konvo 2 tahun lepas. Majlis start dalam pukul 9.30, lepas Dato' Wira tiba. Lepas ucapan Dato', makan time! Perut sangatlah sedang berdendang dondang sayang. Lapar sungguh. Makanya terus makan dengan bersungguh. Macam biasa, menu, Chinese Crusine. Makanan kat sini so-so saja. Tak ada lah best gile ke apa. Biasa je. Berbanding tahun lepas yang lagi best lah saya rasa. 

Tengah2 makan, acara di tunggu2, artis jemputan. Kalau tahun lepas di Hotel Royal Chulan, artisnya ANUAR ZAIN, tahun ni FAIZAL TAHIR. Erkk, Siapa minat, angkat Tangan..!!huhuhu. Menurut kawan2, mamat ini pernah di jemput untuk dinner dulu. So ini kali kedua lah dia di jemput. Makanya, ramailah yang teruja. Tapi..ishh, kalu saya cakap harapnya big fan dia jangan lah memaki hamun saya ye. hehe. Saya tak minat Faizal Tahir. huhuhu. Entah kenapa, saya tak berapa suka dengan dia sebab bagi saya dia ni sedikit berlagak dan over. Tapi tak nafi lah, dia ni tak sombong dengan fan dia. Friendly dan sporting juga. Dan yang paling kelakar, masa dia turun dari stage, tengah dia jalan kat tengah2 tu, sambil dikerumuni fans, saya sempat menyelitkan diri untuk ambil gambar dia. Hambik kau, jarak antara saya dengan dia cuma beberapa inci saja. Hajatnya mahu ambik gambar kawan2 bersama si penyanyi, especially KAK NA yang minat gile mamat ni. Last2 semua tak bergerak, semua terpaku di meja. Haiikk, i sorang je yang tergedik2 di situ ambil pics Faizal Tahir. Hape kes?? Alang2 dah depan mata, ku ambil lah pics Faizal Tahir yang tengah syok sorang2 melalak atas kerusi sampai nampak anak tekak ni. Nasib baik kau Faizal Tahir, kalau zaman ANUAR ZAIN dulu i sedekat ini, mau juga ku cium..opppssss!



Tapi keseluruhannya malam tu macam kurang ummpphh saja. Entah sebab apa. Mungkin tempat yang tak best, Mungkin MC majlis yang agak ntah hape2, mungkin sebab badan penat. Nak bergambar pun macam tak syok, sebab tu tak banyak gambar pun. Tapi hadiah lucky draw sangat best dowhh. Percutian ke oversea, iPhone, Nokia Handset, barangan elektrik dan macam2 lah. Saya sangat tak bertuah tahun ni, pulang dengan tangan kosong. Tahun lepas dapat juga sterika. hehehe. Tak apa lah, tak ada rezeki. Yang penting enjoy juga lah dapat jumpa kawan2 lama.






1 comment:

Venir de pron me said...

koho comey kak ros, ZZ makin bseri2, ehhhheeemmm

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati