tekan jangan tak tekan!

Sunday, January 9, 2011

Happy 1st Birthday Myiesha!!


Myiesha dah Setahun..Hooyeaaaa!!!!

Myiesha ni anak blogger hot, Hannah Johary. hehehe. Okeh kak, u memang hot. Anak pun sangat hot. Comel kan ini budak. Mata bulat, rambut kembang. Sooo adorable!! This little girl sangat special bagi saya sebab saya ikuti perkembangan dia sejak dia dalam perut Mummy dia. Tak pernah jumpa, tak pernah kenal, tapi saya sangat suka tengok dia.

Ingat lagi masa mula2 saya terserempak dengan blog Hannah Johary, entry pasal how she craving for burger McD yang tak ada kat Malaysia ni. Burger apa ntah. Kalau tak silap lah. Masa tu the little girl baru berapa bulan dalam perut. And since then, saya memang saya hari2 akan jenguk blog mummy hot ni. Masih ingat lagi nama manja Myiesha before she was born, LITTLE MAIMUNAH. haha. Comel sungguh!! Dan sampailah di akhir2 saat kelahiran dia pun, saya memang tertunggu2. Masa tu siap berharap moga2 budak ni lahir 11 Jan, sama dengan birthday dengan saya. kihkihkih. Tapi terlahir awal pulak, 9 Jan 2010.:D

Sekejap je kan dah setahun. Macam baru lagi tengok Myiesha berbalut dalam kain batik baru balik hospital. Eceeh, macam saya ada kat tempat kejadian pulak. Tengok pics yang mummy dia upload kat blog la. hehe. Tapi serius saya sangat happy tengok perkembangan ini Maimunah. Nak2 tang rambut kembang tu. Haha.

Apa pun, Happy Birthday FARIMYIESHA. Semoga membesar dengan sihat, dan menjadi anak yang baik untuk Mummy dan Abi. Walau tak pernah jumpa, kakak auntie mieyza sangat sayang kamu. owhh, how i wish to gomol2 your pipi yang gebu itu..:D

2 comments:

Hannah Johary said...

Thanks for this sweet entry! Sorry lambat comment, but I dah baca entry ni 5 kali kot. Hihihi.

Thank you Aunty Mieyza. Myiesha loves you. <3

mieyza said...

welcome Myiesha n mummy...Myiesha bile mau datang teganu jumpa kakak?? hehehe

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati