tekan jangan tak tekan!

Wednesday, January 12, 2011

Hari Gembira Saya. Terima Kasih Semua.

11 Januari 2011 benar2 menggembirakan saya. Pasti lah gembira, ada ke orang sambut birthday bermuram durja. Mula2 saya sangka, saya akan lalui hari ini seperti biasa. Sambut seperti biasa seperti tahun2 sebelum ni. Maklumlah, meningkatnya usia bukan lah sesuatu yang menggembirakan saya. Kalau sesetengah orang tak sabar untuk dewasa, saya pula sangat takut di kejar masa. Haha.Gila paranoid. Benar lah, engkau memang tak sedar diri.

Namun rupanya hari ini sangat menggembirakan. Setengah jam sebelum pukul 12.00 am, 11 jan, Mohd called sambil menyanyi2 lagu Happy Birthday. Eh, awalnya. Belum lagi lah. haha. Lantak lah. Nak jadi yang pertama wish birthday kononnya. Start 12.00am sampai lah 12.00am 12 Jan, status fb saya masih dihujani ucapan dan doa untuk hari tua saya dari pelajar2 dan kawan2. Terima kasih semua! Saya sangat terharu. Belum lagi surprised dari students yang menKejutkan saya dengan sebiji kek dan apa-benda-ntah-spray2 yang selalu guna untuk birthday party tu. haha. Loser betul tak tahu nak panggil apa. Dah tua2 macam ni baru di-spray2 dengan benda alah tu. Sumpah tak pernah guna, sebab tu jakun semacam je. haha. Sweet je students saya ni. I sayang u all lebih lah!

Semalam juga boleh di kira sebagai Hari Makan Sedunia lah. Tengahari Kak Yana belanja lunch, pukul 2 makan kek dengan students, pukul 6 makan Nasi Ayam Chicken Rice Shop, en Mohd belanja. Malam mak buat makan2 sikit, kecil2lan saja. Ada Satey, Koktel yang wajib, Kek yang wajib juga, dan roti kek. Simple saja. tapi sangat menggembirakan saya. Selain family, turut menJoinkan diri adalah bakal2 menantu mak ayah saya yang tak jadi. haha. Banyak sungguh makan hari ni. Elehh, padahal hari2 pun makan banyak. Saje je kau ni. haha.






Millions thanks to all friends, family and students untuk segala doa dan ucapan. Saya hargai segala dan sangat terharu okey. Dapat 2 kek. Sukee. hehe. Love u all so Much!

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati