tekan jangan tak tekan!

Monday, October 18, 2010

One Big Happy Family.


Okeh. Patutnya title berbunyi "One Big Sized Member Happy Family". haha:D. Apa yang happy sangat? Happy lah, sebab dapat makan. Siapa yang tak happy dapat makan? Lebih happy bila di belanja makan. haha. Itu haruss gembira. Malam semalam saya sekeluarga dibelanja makan oleh adik lelaki saya makan buffet supper di Permai Inn. Jarang sangat kami makan kat luar macam ni, kecuali special occasion macam birthday celebration or wedding anniversary mak ayah. Memandangkan adik lelaki saya yang no 2 tu jarang balik sebab belajar di Shah Alam, jadinya dia pun berbesar hati belanja kami. hehehe. 

Sebenarnya, 2 hari sebelum, saya dah pun di belanja makan oleh Bos Mohd, di tempat yang sama. So bila adik saya cakap dia nak belanja makan, saya pun cadangkan tempat yang sama. Lagi pun, harganya agak reasonable. Cuma RM 18.40 sekepala. Dan makan sepuasnya. Bagi kami adek beradek yang 'food-lover' ni, tempat makan buffet macam ni sangat sesuai sekali. Comfirm tak rugi kalau bayar mahal pun. hahaha. Owhh ye, dinner keluarga ni turut disertai Mohd. Walaupun bukan sebahagian keluarga, tetap di jemput menyertai aktiviti keluarga. Even mungkin tidak diserap secara permenant menjadi a part of family, si dia tetap di hati keluarga.*sayu*

Makan..jangan tak makan..

 My lovely parent..Sangat gembira bila mereka happy..



 Gambar kenangan..ke bakal jadi kenangan..??

 Ni apa motif ada lagi gambar? haihh.

Sebahagian makanan yang di sumbat ke perut. Diulangi, sebahagian ye..



No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati