tekan jangan tak tekan!

Monday, October 18, 2010

Private Entry

Private entry. Memang dah lama nak mem-private kan sebahagian entri2 yang boleh di kategorikan sebagai PERIBADI dan BUKAN UNTUK BACAAN UMUM. Manusia Emo macam saya memang banyak benda yang perlu di luah. Dan penulisan memang menjadi medium untuk saya meluahkan segala macam benda yang terbuku dalam hati saya. Tapi meluahkan sesuatu yang tak bertapis dan menjadi bacaan umum sangat tidak menyenangkan bukan? Sepertinya membuka pekung di dada. Jadi ini cara terbaik untuk meluahkan, tanpa perlu memberitahu the whole world yang kamu stress, tertekan, marah, memaki hamun dan sebagainya. hehe. 

Tapi sebab tak tahu macam mana nak buat (or memang saya yang rabun IT ni tak jumpa aplikasi ni..hehe), saya pendamkan saja. Lagipun masa tak mengizinkan saya menggodek2 cari tutorial macam mana nak buat. Tapi hari ni, saya usahakan juga cari aplikasi ni, even mungkin kata saya ketinggalan zaman, atau eh, ada lagi cara yang senang dan canggih. Lantak lah, yang penting saya dah berjaya buat..hehehe. Lepas bertanya kepada beberapa orang, dan masing2 memang tak tahu macam mana, saya pun google lah. Jumpa satu blog ni, Rasa Antara Kita. So thanks to her.

so jom kita testing...KOD: 123456..untuk entri ini saja di beri KOD Rahsia secara tak berahsia. Next entry yang memang kena berahsia, harus lah saya tak akan bagi kamu2 semua..hehe

1 comment:

Anonymous said...

mahu mengetest ini juga.thanks to u 2

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati