tekan jangan tak tekan!

Thursday, November 11, 2010

11 November 2010

11 November 2007- 11 November 2010


3 Tahun yang terlalu Indah
3 Tahun yang terlalu Mengujakan 
3 Tahun yang penuh Kecintaan
3 Tahun yang penuh Perbalahan
3 Tahun yang penuh Kesakitan
3 Tahun yang sarat dengan Tangisan
3 Tahun yang sarat dengan Dugaan

Sayang, 3 tahun yang telah kita lalui dengan penuh suka duka pahit manis, sebenarnya sangat membahagiakan saya. Saya nak awak tahu, betapa berliku pun jalan yang telah kita lalui, atau mungkin perlu kita lalui selepas ini, awak tetap terbaik di hati saya. Terima kasih sayang atas semua rasa cinta, bahagia, duka, sakit, marah, dendam dan rindu yang pernah di beri. Semua rasa itu menjadi kan saya seperti hari ini. Dan semoga awak sentiasa tahu, menjadi cinta hati awak adalah antara perkara terbaik dalam hidup saya. Biar pun mungkin tidak memiliki secara mutlak, atau mungkin tiada lagi yang ke empat, setiap inci kenangan kita selama 3 tahun ini akan kekal sebagai yang TERINDAH dalam hidup saya. 

Selamat Ulang Tahun Yang ke 3 Sayang.

1 comment:

a.R.e.I.d said...

cinta yang memang penuh kabhi kushi kabhi gham.. banyak drama tuuu..

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati