tekan jangan tak tekan!

Saturday, November 20, 2010

Kelegaan Dalam Kesakitan

 AMARAN: untuk bacaan sesiapa yang boleh menerima kata2 tak bertapis. Sorry, entri yang emo overdose.

Only one word can describe. LEGA. Teramat lega. Hilang semua gundah. Macam semua dah berakhir. Seronok pulak rasa dapat lepas semua geram kat orang itu. Tanpa perlu maki hamun. Cuma perlu dengar cerita sebenar, dan lepas kan segala. Kalaulah semudah ini, dari dulu lagi patut semuanya selesai. Cuma yang geramnya, tak nak mengaku salah sendiri. Hello, kau tak guna pun bagi aku. and B*t**, aku bagi kau makhluk tu. Kau jaga elok2 ye. But U're still B*t** to me. Cool la, nanti kena kat kau balik. Okeh, aku nak gelakkan kau, LOSER. hahahahahahahahaha!. ehh, harapnya kau baca blog aku ye. Biar kau tahu aku panggil kau B*t**. Dah la pengecut, buat salah tak berani nak bersemuka dengan aku. Tak ke bangang kau wahai perempuan. Tapi ok lah, apa yang kau buat, bagi jalan penyelesaian kat aku. Kalau kau atau makhluk tu merana sebab aku, u both deserved it! Owhh, aku dah nampak tanda2 merana makhluk tu. Tapi aku tak nak gelak lah. Just macam yang aku pesan, JANGAN MAIN API. Kan dah terbakar. Dan semoga makhluk tu tahu, apa kau buat kat aku, akan aku pastikan kau terima balik setiap kesakitan yang kau bagi tu, BERGANDA. 

ok, sekian. Saya dah puas hati. lalalalallalalalala!

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati