tekan jangan tak tekan!

Wednesday, November 10, 2010

Berakhir Sudah Musim Beronggeng

Hari ini dah bermula semester baru. Sesi Oktober 2010. Berbondong2 lah students berlari2 memburu lecturers untuk register dan ambil jadual dan sign add drop form dan nak Tp tak nak belajar dulu dan 'ehh cik, kenapa jadual saya clashing' dan 'cik, jadual saya pelik ni'. Huh, baca dengan senafas ye, tanpa titik dan tanda koma.  Kami pula sepanjang minggu ni kepala pusing siapkan fail buat jadual rombak jadual buat jadual balik pastu eh-eh-clashing-ni-tolong-buat-balik tagging fail turun naik urus registration students baru nak makan students panggil baru nak duduk students panggil. huh. juga di baca senafas. Makanya anda akan faham betapa hectic-nya keadaan sepanjang minggu ini. Sesak nafas, okeh!

Jujurnya saya berdebar2 bergetar di dalam dada ewahhh nak memulakan semester baru. Berdebar sebab kena tambah lagi satu subjek semester ni, Mikrobiologi III. Wahh, seram ko. Akak tak pernah ajar lagi subjek ni. Students sem akhir pulak tu. Harus lah saya rasa nak pengsan. hehe:D. Tapi tengok jadual macam tak pack sangat. Boleh lagi bernafas, cuma kena kerja kuat sikit. Cabaran sudah mula melebar. Takut tak mampu nak berhadapan dengan karenah pelajar yang bermacam. Harapnya saya kuat semangat, yang penting harus ikhlas. Chayyokk Mieyza!!!
Esok saya bercuti. Tengok, tengah kalut ribut dengan smua benda saya senang lenang bercuti. haha. sungguh keji. Cuti sebab terpaksa lah, bukan sengaja2 cuti. Tapi bukan terpaksa sangat pun, tapi lebih kepada nak membahagiakan diri sendiri. ok, dah start nak merepek ni. Merepek macam makan kerepek. Berenti merepek Mieyza. Ok saya berenti di sini. Doakan saya baik2 saja esok, dan selamat dengan jayanya meng-happy kan diri. Can't wait for tomorrow. Moga tiada incident yang meng-spoil kan mood..Daaaaaa!

No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati