tekan jangan tak tekan!

Friday, September 17, 2010

Watermark...!

Hoyyay!! Dah buat beli watermark! Suka2..! Dah lama nak beli sebab tengok selalu blogger2 letak kat pics. Cantik2. Makanya, teringin lah perempuan jakun ni nak ber-watermark juga. Then satu hari tu tersinggah kat blog sape ntah, lupa. Dia ada promote satu blog yang jual watermark cantik2 but at reasonable price, eybizzonline. Mula2 survey dia punya watermark tu agak lah frustrated juga sebab semua yang saya berkenan dah di-reserved, tak pun dah sold out. sobsob. Jadinya saya amik lah satu yang saya agak suka lah, di samping meninggalkan message yang saya kuciwa sangat2 sebab yang saya nak dah di ambil orang. Luckly tuan empunya blog melayan karenah saya dengan create satu watermark ala2 yang saya berkenan tadi. hehehehe:D..Suka suka suka! Lepas berbalas email, tukar2 front, akhirnya siap..!Thanks to akak yang empunya blog. Tak tau pulak nama apa. Sangat suka! So pada siapa2 yang nak order watermark cantik2 boleh visit blog akak tu di eybizzonline.blogspot.com.

sengaja nak mengada2 sebenarnya, bajet ada orang nak churik gambar haku, muahahahha. Nak buat sendiri setakat yang biasa2 tulis nama tu pandai lah. Tapi nak buat yang ada boonga2 ada butterfly segala mana lah haku pandai. Kalu ada software pun reti kah saya guna. hahaha.Jadi baik beli saja. Bukan mahal pun. Yang penting saya sukeeeeee. Cuma lupa nak mintak akak tu edit bunga yang besar tu. Nampak besau sangat lah pulak. Tak apa lah, asalkan cute..hehheheh

Mempersembahkan foto2 gedik yang tak berapa cantik ber-watermark comel saya..hehhehee! Contoh saja ni. Dapat 2 jenis, yang hitam dan putih. So boleh guna untuk gambar yang berwarna dan gambar gelap..



No comments:

© The Colorfull of Mieyza's Life | Template By Blog Bingkisan Hati